Πηγή
Δημοπρασία ναι. Δημοκρατία;
Του Δημήτρη Μαρκόπουλου Να είμαστε καλοπροαίρετοι. Να δούμε και τα θετικά. Όντως είναι καλό που κάποιοι θα πληρώσουν για τις δημόσιες τηλεοπτικές συχνότητες. Που η αναδιάταξη του τηλεοπτικού τοπίου θα αναδείξει νέα πρόσωπα αφού χρειάζεται και μια ανανέωση μετά το πέρασμα της χώρας στη «νέα εποχή». Να γίνουμε και πιο large. Χρειαζόταν βρε παιδί μου και οι περίφημοι «καναλάρχες» να δουν αλλιώς 
Πηγή
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου