ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ο τουρισμός κάνει... Ανάσταση με πληρότητες 80% έως 100%

Η Κέρκυρα, κυρίως λόγω του εθίμου των Μπότηδων, το Ναύπλιο, η Μονεμβασιά, η Σαντορίνη και τα Ιωάννινα είναι από τις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων για το Πάσχα.Ο τουρισμός κάνει... Ανάσταση με πληρότητες 80% έως 100%

Κέρκυρα ψηφίζουν φέτος για το Πάσχα οι Ελληνες και ακολουθούν το Ναύπλιο, η Σαντορίνη και η Μονεμβασιά. Η Αθήνα, η Κρήτη και οι Κυκλάδες βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των ξένων τουριστών, καθώς φέτος συμπίπτει ο εορτασμός του ορθόδοξου και του καθολικού Πάσχα.

Τα καταλύματα τόσο στη νησιωτική όσο και στην ηπειρωτική Ελλάδα εμφανίζουν πληρότητες της τάξης του 80% με 90%, ιδιαίτερα θετική είναι η εικόνα των κρατήσεων για τον Μάιο και Ιούνιο, ενώ με βάση τις κρατήσεις ο ελληνικός τουρισμός θα απογειωθεί και πάλι από τον Ιούλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο.

«Στόχος είναι η έξοδος από την κρίση και η ανάδειξη της Ελλάδας ως ηγέτιδας χώρας στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών», δηλώνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και οι 14 πανελλήνιοι φορείς μέλη του.

Η δήλωση έγινε στο περιθώριο του δείπνου που παρέθεσαν στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, στην υπουργό Τουρισμού Ελενα Κουντουρά και στους υπουργούς Επικρατείας, Αλέκο Φλαμπουράρη και Δημήτρη Τζανακόπουλο. Και ακόμα οι τουριστικοί φορείς σημειώνουν πως: Ο τουρισμός υπήρξε ο μοναδικός τομέας που όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης ενδυναμώθηκε και αναπτύχθηκε κρατώντας ουσιαστικά τη χώρα όρθια μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Φέτος τα καταλύματα για τις μέρες του Πάσχα σχεδόν σε όλη την επικράτεια έχουν πληρότητες που αγγίζουν σε ορισμένες περιοχές και το 100%.

Η Αθήνα βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των αλλοδαπών τουριστών για τις διακοπές του Πάσχα, σύμφωνα με έρευνα της Trivago, καθώς οι επτά από τις top δέκα εθνικότητες που θα επισκεφτούν φέτος τη χώρα μας προτιμούν την πρωτεύουσα.

Ειδικότερα την Αθήνα προτιμούν οι Ιταλοί, οι Γάλλοι, οι Σουηδοί και ακολουθούν οι Ρουμάνοι, οι Αυστριακοί, οι Βέλγοι και οι Δανοί. Οι Ισραηλινοί προτιμούν την Κρήτη, οι Ελβετοί τη Σαντορίνη και, τέλος, οι Σέρβοι τη Θεσσαλονίκη. Σε ό,τι αφορά τώρα τα ταξίδια των Ελλήνων για το Πάσχα, η Κέρκυρα, σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Trivago, βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών τους και ακολουθούν το Ναύπλιο, η Μονεμβασιά, η Σαντορίνη και τα Ιωάννινα.

«Ενθαρρυντικά μηνύματα»
Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα. Τα μηνύματα είναι αισιόδοξα καθώς η σεζόν έχει ήδη ανοίξει από τα μέσα Μαρτίου, με τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ να κατεβαίνουν σε Κρήτη, Ρόδο, Σαντορίνη.

Η σεζόν έχει ήδη ανοίξει από τα μέσα Μαρτίου, με τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ για Σαντορίνη, Κρήτη και Ρόδο.
Η σεζόν έχει ήδη ανοίξει από τα μέσα Μαρτίου, με τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ για Σαντορίνη, Κρήτη και Ρόδο.
«Η Σαντορίνη έχει μεγάλη ζήτηση τόσο από Ευρωπαίους όσο και Ασιάτες τουρίστες. Φέτος για το Πάσχα έχουμε και πολλούς Ελληνες», λέει στην «Οικονομία» ο κ. Μανώλης Καραμολέγκος, πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού. Οι πληρότητες κινούνται στα επίπεδα του 75% με 80%, ενώ ιδιαίτερα αυξημένες είναι οι κρατήσεις για τους επόμενους μήνες.
«Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα από την Τήνο. Το νησί έχει πληρότητες 80% από τη Μεγάλη Παρασκευή μέχρι και την Τρίτη του Πάσχα», μας λέει η κ. Νατάσα Δεληγιάννη, αντιδήμαρχος Τουρισμού Τήνου.
Μάλιστα σημειώνει πως η εικόνα είναι θετική με αυξημένες κρατήσεις ήδη από τον Μάιο, και μάλιστα με πολλές αφίξεις Γάλλων και Γερμανών τουριστών. Να σημειωθεί ότι η Τήνος πέρυσι πέτυχε ρεκόρ αφίξεων, καθώς διπλασιάστηκε σχεδόν ο αριθμός των επισκεπτών της. Το Πάσχα ξεκινά επίσημα η τουριστική σεζόν για τη Μύκονο, νησί που αποτελεί «σταθερή αξία» για το διεθνές τζετ-σετ. Ηδη τα πρώτα τσάρτερ προσγειώνονται στο «νησί των ανέμων», που φέτος το Πάσχα θα έχει πληρότητες μέχρι και 90% στα καταλύματα της χώρας. Ιδια η εικόνα και για τη Σύρο, με τις πληρότητες στην Ερμούπολη να φτάνουν το 90% για τις μέρες του Πάσχα.
Δυναμικά κινούνται οι κρατήσεις σε Πάρο και Νάξο. Μάλιστα για τη Νάξο οι κρατήσεις από το εξωτερικό για τον Ιούνιο προσεγγίζουν ήδη το 70%, ενώ για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο κάποια καταλύματα έχουν ήδη πληρότητες 100% από αλλοδαπούς τουρίστες.
«Φέτος η Κρήτη θα βουλιάξει», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, Γιώργος Πελεκανάκης. Τα μηνύματα για τον τουρισμό του νησιού είναι πολύ αισιόδοξα. Φέτος ξεκίνησαν να έρχονται τουρίστες στην Κρήτη από τις 17 Μαρτίου, ενώ το 2016 από τον Απρίλιο και μετά, συμπληρώνει. Κρήτη ψηφίζουν Αγγλοι, Γερμανοί, Γάλλοι, Ρώσοι και Ολλανδοί τουρίστες.
Με αύξηση των κρατήσεων κατά 65% ξεκινά τη σεζόν και η Ρόδος, σύμφωνα με τουριστικούς φορείς του νησιού. Τα πρώτα τσάρτερ άρχισαν να προσγειώνονται στις αρχές Απριλίου με Γερμανούς, Αγγλους, Ολλανδούς και Γάλλους τουρίστες. Πέρυσι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι πρώτοι πελάτες προσγειώθηκαν στο νησί αρχές Μαϊου.
Τέλος και οι ηπειρωτικοί προορισμοί -Αράχοβα, Καρπενήσι, Χαλκιδική, Πήλιο και Τρίκαλα Κορινθίας- αναμένεται να παρουσιάσουν υψηλές πληρότητες 70-90% για την εποχή, με τους εκδρομείς της τελευταίας στιγμής να καθορίζουν το τελικό ποσοστό.
Εφη Καραγεώργου
efikar@pegasus.gr
 ΠΗΓΗ www.ethnos.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video