ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι Σκανδιναβοί μας ξέρουν, αλλά δεν μας βρίσκουν ελκυστικούς

Γνωρίζουν την Ελλάδα ως προορισμό, λίγοι όμως είναι τελικά οι Σκανδιναβοί που αποφασίζουν να μπουν στο αεροπλάνο και να την επισκεφτούν. Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας Related «Who wants to travel to Greece from the Nordic?», ναι μεν η Ελλάδα έχει σκαρφαλώσει στην 7η θέση ως προς την αναγνωρισιμότητα, στο ερώτημα εντούτοις πόσο ελκυστική είναι ως επιλογή διακοπών βυθίζεται στην 35η.


Όπως εξηγεί στο Capital.gr ο Henrik Koch, managing director της Related, ενώ η χώρα είναι γνωστή για το μοντέλο «ήλιος- θάλασσα», για αυτό άλλωστε -όπως δείχνουν τα ευρήματα της μελέτης- είναι δημοφιλής μεταξύ των τουριστών που προτιμούν οργανωμένα πακέτα διακοπών (charter) και σε Σκανδιναβούς της ηλικιακής ομάδας 50- 64 ετών με οικογένειες, δεν έχει ακόμη καταφέρει να ξεχωρίσει στο κομμάτι των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σύμφωνα με το τον Henrik Koch, δεν έχουν καταρτιστεί και προβληθεί επαρκώς πακέτα για τον πολλά υποσχόμενο τουρισμό πολυτελείας, για ταξίδια πόλεων(city- break) ή για ολιγοήμερες διακοπές (short break).


Η έρευνα της Related ανέλυσε τη θέση και την εικόνα της Ελλάδας στις τέσσερις κύριες αγορές της Σκανδιναβίας: Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία. Ο βαθμός ικανοποίησης όσων έχουν επισκεφθεί τη χώρα είναι πολύ υψηλός. Το 45,8% του πληθυσμού των τεσσάρων χωρών (9,06 εκατ.) έχει επισκεφθεί την Ελλάδα τουλάχιστον μία φορά και το 43,6% έχει θετική εμπειρία. Ποσοστό 13,5% του συνόλου του πληθυσμού των τεσσάρων αγορών έχει θετική εικόνα, χωρίς να την έχει επισκεφθεί (και δεν εκφράζει πρόθεση επίσκεψης).


Η έρευνα εκτιμά ότι ο αριθμός των Σκανδιναβών που συνθέτουν τη δεξαμενή των δυνητικών επισκεπτών για την Ελλάδα (όσοι θέλουν να επισκεφθούν ξανά και όσοι θέλουν να επισκεφθούν για πρώτη φορά) ξεπερνά συνολικά τα 8,1 εκατ. άτομα. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, μόλις 2 εκατ. Σκανδιναβοί τουρίστες συμπεριλαμβάνουν την Ελλάδα στο τοπ 3 των επιλογών τους.


Ένα ακόμη αρνητικό στοιχείο της έρευνας είναι ότι όσοι επιλέγουν τελικά την Ελλάδα φαίνεται να έχουν μικρότερο εισόδημα σε σύγκριση με τους άλλους Σκανδιναβούς επισκέπτες. Παρόλα αυτά, το ποσό που ξοδεύουν δεν είναι αμελητέο, δεδομένου πως η αγοραστική τους δύναμη είναι υψηλή. Σε επίπεδο μέσων όρων, οι επισκέπτες στην Ελλάδα δαπανούν κατά κεφαλήν 1.230 ευρώ (μέσος όρος Σκανδιναβίας: 1.381 ευρώ), προτιμούν να ταξιδεύουν στη χώρα μας το Σεπτέμβριο (για ταξίδια τουλάχιστον μίας εβδομάδας) και τον Ιούλιο, για ταξίδια έως έξι μέρες, ενώ σε ποσοστό άνω του 60% προτιμούν οργανωμένα πακέτα ταξιδιών.


Έτσι, όπως προκρίνει η μελέτη, οι ελληνικοί προορισμοί έχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών, θα όμως πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στα city breaks, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις και events και στο προϊόν «καλή ζωή» στα μεγάλα αστικά κέντρα. Επιπλέον, εκτός από τον τουρισμό πολυτελείας, ο οποίος ειδικά στη Νορβηγία έχει σημαντικές προοπτικές, το ενδιαφέρον θα πρέπει να στραφεί και στις πελατειακές ομάδες που ταξιδεύουν και εκτός θερινής περιόδου και αναζητούν νέες εμπειρίες και θεματικά προϊόντα.


Πηγή:capital.gr


Η Δημοκρατική της Ρόδου Η Δημοκρατική της Ρόδου






Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video