ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στην ποσοστιαία αύξηση τουριστών

Σχεδόν τριπλάσια ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με άλλους μεσογειακούς προορισμούς όπως η Ισπανία και η Τουρκία παρουσίαζε έως και τον Ιούλιο ο αριθμός των αφίξεων ξένων τουριστών στην Ελλάδα. Σύμφωνα με χθεσινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, ο αριθμός των αφίξεων για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου αυξήθηκε κατά 20,8% φθάνοντας σε 10,49 εκατ. Για το ίδιο διάστημα οι αφίξεις σε Ισπανία και Τουρκία αυξήθηκαν κατά 7% και 6,8% αντίστοιχα. Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανδρέας Ανδρεάδης ανέφερε ότι η Ελλάδα την τελευταία διετία αναδεικνύεται πρωταθλήτρια στην ποσοστιαία αύξηση τουριστών. Ανά σημαντική αγορά οι αφίξεις για το επτάμηνο από τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 28,5%, από τη Γαλλία κατά 19,4% και από το Ηνωμένο Βασίλειο κατά 16,9%.


Παράλληλα, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου αυξήθηκαν κατά 13,8% φθάνοντας σε 6,68 δισ. ευρώ. Ανά σημαντική αγορά την υψηλότερη αύξηση με ποσοστό 26,1% σημείωσαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο και ακολούθησαν με ποσοστό 25,3% οι εισπράξεις από τη Γαλλία. Πτώση σε ποσοστό 6,3% εμφάνισαν οι εισπράξεις από τη Γερμανία. Για το επτάμηνο η μέση δαπάνη ανά ταξίδι των ξένων τουριστών μειώθηκε κατά 5,6%. Τον Ιούλιο οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 14,4% και οι αφίξεις ξένων επισκεπτών κατά 29,4%.


Η μεγάλη τουριστική ζήτηση για τη χώρα μας φέτος αναδείχθηκε και σε χθεσινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε από τη North Events στην Αθήνα ενόψει της 2ης αποκλειστικά για την Ελλάδα έκθεσης Grecland Panorama, η οποία θα λάβει χώρα στη Στοκχόλμη από τις 13 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2015. Στελέχη tour operator από τη Σκανδιναβία ανέφεραν στο πλαίσιο της εκδήλωσης ότι η μεγάλη ζήτηση για την Ελλάδα δεν στάθηκε δυνατόν να απορροφηθεί εξ ολοκλήρου καθώς την περίοδο αιχμής δεν υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια στους μεγάλους προορισμούς. Επίσης, τόνισαν ότι ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών τους από τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και υποδομές ήταν υψηλός, αλλά κατεγράφησαν ορισμένα προβλήματα σε επίπεδο δημόσιων υποδομών (αεροδρόμια, οδικό δίκτυο κ.ά.). Σύμφωνα με έρευνα της Related που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση, η εν δυνάμει τουριστική πελατεία από τις Σκανδιναβικές χώρες του ελληνικού προορισμού ξεπερνά τα 8,1 εκατ. από 2 εκατ. που δέχεται σε ετήσια βάση τώρα. Η Ελλάδα είναι περισσότερο δημοφιλής στην ηλικιακή ομάδα 50 – 64 ετών (ειδικά στις γυναίκες) και λιγότερο δημοφιλής στη νεότερη ηλικιακή ομάδα 18 – 34 ετών. Η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη των Σκανδιναβών είναι υψηλή καθώς φθάνει σε 1.230 ευρώ.


Στο μεταξύ, το ετήσιο συνέδριο της Ενωσης Τουριστικών Πρακτόρων της Βρετανίας (ΑBTA) για το 2015 θα πραγματοποιηθεί στη Mεσσηνία. Τη διοργάνωση του συνεδρίου κέρδισε η Περιφέρεια Πελοποννήσου στη Σλοβενία, διοργανώτρια χώρα του συνεδρίου της ΑΒΤΑ για το 2014. Εξάλλου, το μεγάλο ενδιαφέρον της Ταϊβάν για τον τουρισμό στην Κρήτη και την εισαγωγή κρητικών πιστοποιημένων προϊόντων εξέφρασε ο πρέσβης της χώρας στην Ελλάδα Paul Kuoboug Chang, ο οποίος επισκέφθηκε χθες την Περιφέρεια Κρήτης.


Καθημερινή

Έντυπη


Η Δημοκρατική της Ρόδου Η Δημοκρατική της Ρόδου






Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video