ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι αντιδήμαρχοι του Κουκά

Οι αντιδήμαρχοι του Κουκά


Οι Μιλτιάδης Ατζαμόγλου, Νίκος Γκέλος και Ειρήνη Γρυπάρη είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Μυκόνου.


Διαβάστε τις αρμοδιότητες τους.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ


ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ


ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ


ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ : 148 / 2014


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ


αφού έλαβε υπόψη του:


1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της


Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»(Α΄87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.


2. Την υπ’ αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών«Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010», όπως ισχύει.


3. Την υπ’ αριθ. 40 ΕΠ/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Σύρου περί ανάδειξης της νέας Δημοτικής Αρχής.


4. Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε΄ άρθρου 3 Ν.4051/2012 (Α΄ 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.


5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Μυκόνου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 3 του Ν. 3852/ 2010, οπότε και ορίζονται έως τρεις (3) αντιδήμαρχοι.


6. Την εγκύκλιο υπ’ αριθμ. 43/30565/2014 του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Ορκωμοσία των αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση των νέων αρχών και εκλογή ΜΕΛΏΝ των συλλογικών οργάνων των Δήμων (Δημοτική Περίοδος: 1η Σεπτεμβρίου 2014 – 31η Αυγούστου 2019).


Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι


Α. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως


Αντιδημάρχους του Δήμου Μυκόνου, με θητεία που διαρκεί δυόμιση έτη, εντός της


τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:1. τον κ. Μιλτιάδη Ατζαμόγλου του Κωνσταντίνου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουρισμού και Ανάπτυξης και Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:


1. Την εποπτεία και την ευθύνη για θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.


2. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό επί των θεμάτων Διαφάνειας, των Διαδικασιών του Δήμου και της λειτουργίας, όπως και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το Πρόγραμμα Διαύγεια.


3. Την εκπόνηση, την υλοποίηση και τη συμμετοχή σε προγράμματα για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού και συνεργασία με την Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου.


4. Την ευθύνη και την εφαρμογή του Νόμου περί σφράγισης των καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος που στερούνται άδεια ίδρυσης και λειτουργίας, της προσωρινής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, καθώς και την υπογραφή των σχετικών αποφάσεων, εγγράφων κ.λπ. που σχετίζονται με τα θέματα αυτά (παραβίασης ωραρίου λειτουργίας καταστημάτων – μουσικής, ηχορύπανσης κλπ.).


5. Την παρακολούθηση των μελετών του Δήμου.


6. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των οργάνων και διαδικασιών Διαβούλευσης.


7. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν τα αδέσποτα ζώα. Ενδεικτικά, αναφέρονται η ανάληψη πρωτοβουλιών και η υλοποίηση δράσεων που αφορούν τη μέριμνα για την περισυλλογή, τη σήμανση, την καταγραφή, την περίθαλψη κ.λπ. των αδέσποτων ζώων, όπως αυτά προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις.


8. Την εποπτεία, ευθύνη και υπογραφή όλων των εγγράφων και των αποφάσεων και θεμάτων που εκδίδονται από τις υπηρεσίες των Γραφείων Πρωτοκόλλου, Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής, Οργάνωσης προγραμματισμού και Μηχανοργάνωσης, Προσωπικού του Τμήματος Διοικητικού και των Γραφείων Δημοτικής και Αστικής Κατάστασης, Μητρώου και Στρατολογίας, Δημοτολογίου και Εκλογών του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Τμήματος Έκδοσης


Αδειών Καταστημάτων της Δ/νσης Περιβάλλοντος και του Γραφείου Μελετών για Προμήθειες της Διεθυνσης Τεχνικής Υπηρεσίας,περιλαμβανομένης και της αρμοδιότητας υπογραφής επί των πράξεων και εγγράφων διορισμού, πρόσληψης, απόλυσης και λύσης σχέσης εργασίας του τακτικού και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου (αορίστου και ορισμένου) χρόνου προσωπικού, καθώς και βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών συναφών διοικητικών εγγράφων.


9. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος δικαιούται αντιμισθίας.


2. τον κ. Νικόλαο Γκέλο του Ανδρέα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών


Υπηρεσιών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:


1. Την εποπτεία, την ευθύνη και τη διαχείριση των οικονομικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία και την ευθύνη των θεμάτων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.


2. Την Αξιοποίηση – Διαχείριση της Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου.


3. Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων Δημοτικής περιουσίας καιπρομηθειών.


4. Την εποπτεία και την ευθύνη για την εμπρόθεσμη βεβαίωση των εσόδων τουΔήμου.


5. Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων, των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και των συνοδευόντων δικαιολογητικών, εγγράφων που απαιτούνται για την έκδοση των ενταλμάτων πάγιας προκαταβολής.


6. Την υπογραφή όλων των εγγράφων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από το Δήμαρχο.


7. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος δεν δικαιούται αντιμισθίας.


3. την κα Ειρήνη Γρυπάρη του Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας, Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Πολιτικής Προστασίας και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:


1. Την εποπτεία και την ευθύνη του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π).


2. Tην εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.3. Την εποπτεία και την ευθύνη για τον ηλεκτροφωτισμό των οδών, των πλατειών και των κοινόχρηστών χώρων.


4. Την ευθύνη της συντήρησης, επισκευής και διαχείρισης των Δημοτικών κτιρίων και της συντήρησης και διαχείρισης έργων ηλεκτροφωτισμού των κοινοχρήστων χώρων.


5. Την ορθή λειτουργία και ασφάλεια των Δημοτικών Κτιρίων, την επιμέλεια για την εύρυθμη λειτουργία αυτών, την καλύτερη οργάνωση και στελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου, καθώς και της μέριμνας και τήρησης απογραφής και ελέγχου υλικών των υπηρεσιών.


6. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής & Ασφάλειας των εργαζομένων.


7. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ. των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων.


8. Tην εποπτεία και την ευθύνη στον Τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης,Κτηνοτροφίας και Αλιείας.


9. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό επί των θεμάτων που


σχετίζονται με τη λειτουργία των Λαϊκών Αγορών.


10. Την προστασία του περιβάλλοντος, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου και τον σχεδιασμό δράσεων που αποβλέπουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής.


11. Την εποπτεία και την ευθύνη για τη λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων.


12. Την υπογραφή όλων των εγγραφών και των αποφάσεων των υπηρεσιών:


Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών, Γραφείο Ηλεκτροφωτισμού της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος –Πρασίνου, Γραφείο Φύλαξης Δημοτικών Κοινόχρηστων Χώρων και Σχολείων, Γραφείου Κοιμητηρίου και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.


13. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος δικαιούται αντιμισθίας.


Β. Οι Αντιδήμαρχοι υπογράφουν όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς τους,καθώς και τις σχετικές συμβάσεις που συνάπτει ο Δήμος. Οι αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, που ισχύουν κάθε φορά. Οι Αντιδημάρχοι εξουσιοδοτούνται επίσης για την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής και της επικύρωσης αντιγράφων εγγράφων.Γ. Έγγραφα της αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων τα οποία χαράσσουν γενικότερη πολιτική του Δήμου, συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν την τελική υπογραφή του Δημάρχου.


Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μιλτιάδης Ατζαμόγλου του Κωνσταντίνου που αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Νικόλαο Γκέλο του Ανδρέα, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Ειρήνη Γρυπάρη του Ιωάννη.


Ε. Οι Αντιδήμαρχοι θα συνεργάζονται με τον αρμόδιο κατά περίπτωση και κατά αρμοδιότητα Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο και με τα Συμβούλια των Δημοτικών Κοινοτήτων για τις ως άνω αναφερόμενες αρμοδιότητες.


Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί μία φορά σε μια ημερήσια εφημερίδα του Νομού Κυκλάδων ή σε μία εβδομαδιαία της Πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, στη Διαύγεια και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος.


Μύκονος, 08-09-2014


Ο Δήμαρχος Μυκόνου


Κωνσταντίνος Π. Κουκάς








Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video