ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Süddeutsche Zeitung: “Η Ελλάδα στον Όλυμπο”-Πρωτοσέλιδο άρθρο για την εντυπωσιακή άνοδο του ελληνικού τουρισμού

Πρωτοσέλιδο άρθρο για την εντυπωσιακή άνοδο του ελληνικού τουρισμού φιλοξενεί σήμερα η Süddeutsche Zeitung, σημειώνοντας ότι «η Ελλάδα γιορτάζει την επιστροφή της ως τουριστικός προορισμός».


Η εφημερίδα αποδίδει, εν μέρει, τη ραγδαία αύξηση της τουριστικής κίνησης προς την Ελλάδα στην πτώση των τιμών που επέφερε η οικονομική κρίση. «Ο καπουτσίνο δεν κοστίζει πλέον το ξεδιάντροπο ποσό των 4,90 ευρώ (…) αλλά το ρεαλιστικό 2,90 ευρώ ενώ δωμάτιο σε ξενοδοχείο της Αθήνας μπορεί να βρει κανείς από 40 ευρώ».

Ο Έλληνας πρωθυπουργός Α. Σαμαράς, όπως αναφέρει η SZ, έκανε λόγο για περισσότερους από 20 εκατομμύρια τουρίστες την τρέχουσα χρονιά, το οποίο «θα συνιστούσε νέο ρεκόρ για την εξαρτημένη από τον τουρισμό χώρα». Μόνον ο τουριστικός όμιλος Tui μετέφερε περισσότερους από 400.000 τουρίστες κατά τη διάρκεια της σεζόν, το οποίο αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία του ομίλου. Τεράστια αύξηση καταγράφει την ίδια ώρα και η Thomas Cook.

Η εφημερίδα υπενθυμίζει ότι το 2012 ο ελληνικός τουρισμός πέρασε μια βαθιά κρίση καθώς λόγω της αβεβαιότητας για το μέλλον της χώρας και του δυσμενούς κλίματος, πολλοί τουρίστες είχαν γυρίσει την πλάτη τους στην Ελλάδα. Επιπλέον «παραδοσιακά η σχέση τιμής και ποιότητας δεν ήταν η καλύτερη στην Ελλάδα».


Ανακαίνιση εγκαταστάσεων και πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες


Το γεγονός ότι έρχονται και πάλι περισσότεροι τουρίστες οφείλεται και στο γεγονός ότι έγιναν πολλές βελτιώσεις, παρατηρεί η εκπρόσωπος της Thomas Cook Νίνα Κρέκε. Επιπλέον πολλοί ξενοδόχοι αξιοποίησαν τη χρονιά της κρίσης για να ανακαινίσουν τις εγκαταστάσεις τους αλλά και για να προσφέρουν πιο εξειδικευμένες τουριστικές υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα, τα λεγόμενα Adults-Only-Hotels( μόνον για ενήλικες).

Εν τω μεταξύ οι ξενοδόχοι προσπαθούν να ανταποκριθούν περισσότερο στις επιθυμίες των πελατών τους, προσφέροντας δημητριακά για πρωινό και φτιάχνοντας γυμναστήρια, «μολονότι δεν καταλαβαίνουν πραγματικά γιατί τα θέλουν οι Γερμανοί», επισημαίνει ο Πέτερ Στρουμπ, διευθύνων σύμβουλος του πρακτορείου Studiosus.

«Δεν υπήρχε ποτέ αμφιβολία για τις δυνατότητες της Ελλάδας», τονίζει προς την εφημερίδα η εκπρόσωπος της Tui Κάθριν Σπιχάλα. Στα νέα δεδομένα έπρεπε να προσαρμοστούν όμως όχι μόνον οι Έλληνες, αλλά και οι γερμανικοί τουριστικοί όμιλοι, όπως αναφέρει το δημοσίευμα. Έτσι προσφέρουν, για παράδειγμα, όλο και συχνότερα τις λεγόμενες open-jaw πτήσεις, τη δυνατότητα δηλαδή να πετάξει κανείς προς ένα συγκεκριμένο αεροδρόμιο, για παράδειγμα, τη Σαντορίνη, αλλά να επιστρέψει από άλλο, για παράδειγμα από το Ηράκλειο. Αυτό διευκολύνει όσους ταξιδιώτες επιθυμούν να επισκεφτούν περισσότερα νησιά.


Ζητούμενο η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου


Κοινή δράση των δυο πλευρών όμως, των ελλήνων επιχειρηματιών από τη μία και των γερμανικών ομίλων από την άλλη, απαιτείται στο θέμα της επιμήκυνσης της «σχετικά σύντομης σε σχέση με το κλίμα» τουριστικής περιόδου. Το πρόβλημα δεν αφορά τόσο τα ξενοδοχεία και τις πτήσεις, όσο τα εστιατόρια και τα καταστήματα στους τουριστικούς προορισμούς καθώς όταν αυτά είναι κλειστά, ο προορισμός δεν είναι φυσικά ιδιαίτερα ελκυστικός για τους τουρίστες. Έτσι στην Κρήτη η τουριστική περίοδος ξεκίνησε φέτος πριν το Πάσχα και θα διαρκέσει μέχρι το Νοέμβριο. Ήδη γερμανοί τουρ οπερέιτορ διεξάγουν σχετικές συνομιλίες σε Ρόδο και Κω για την ερχόμενη σεζόν.

Σημαντικό ρόλο παίζουν φυσικά οι τιμές, όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα. Στην Thomas Cook είναι κατά μέσο όρο μειωμένες κατά 3 % σε σχέση με το 2013 ενώ την ίδια ώρα η ελληνική κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι σε σύγκριση με το 2009 οι τιμές στα ξενοδοχεία έχουν υποχωρήσει κατά 30 %. «Απομένει να δει κανείς εάν αυτό θα παραμείνει έτσι καθώς οι Έλληνες εισήλθαν στο μεταξύ σε νέες αγορές, τελευταία ταξιδεύουν στο Αιγαίο Ινδοί και Κινέζοι. Ήδη σε ορισμένα νησιά ο ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών ομίλων είναι σκληρότατος».


Κώστας Συμεωνίδης (Süddeutsche Zeitung)


Η Δημοκρατική της Ρόδου Η Δημοκρατική της Ρόδου






Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video