ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων καίριο πλήγμα στην τουριστική ανάπτυξη

Η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων καίριο πλήγμα στην τουριστική ανάπτυξη


Με την ευκαιρία της πανελλαδικής κινητοποίησης της 22 Νοέμβρη κατά της ιδιωτικοποίησης των δεκατεσσάρων περιφερειακών αεροδρομίων (ανάμεσα τους της Σαντορίνης και της Μυκόνου), αλλά και της πρόσφατης αποκαλυπτικής απάντησης του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με το με αριθμό Δ13/Α/35376/1447/10-11-14 έγγραφο της ΥΠΑ σε σχετική Ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω:


Όπως επανειλημμένα είχαμε τονίσει και καταγγείλει, η διαδικασία πώλησης των περιφερειακών αεροδρομίων, αποτελεί μια ακόμα σκανδαλώδη πράξη της συγκυβέρνησης, που προς εξυπηρέτηση των δανειστών, επείγεται όπως- όπως μέσω ΤΑΙΠΕΔ, να εκποιήσει σε γνωστά και ημέτερα συμφέροντα, ένα ακόμα νευραλγικό κομμάτι της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης της χώρας.


Με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, είναι σίγουρο ότι θα οδηγηθούμε σε ακριβότερα εισιτήρια, σε λιγότερα δρομολόγια και σε χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών. Η κατάληξη αυτή είναι προφανής, αφού είναι σίγουρο ότι τα χαμηλά σήμερα τέλη των αεροδρομίων θα αυξηθούν σημαντικά, με αποτέλεσμα το κόστος να μετακυλύεται στην τιμή των εισιτηρίων.


Επίσης όπως προκύπτει από το προαναφερόμενο έγγραφο της ΥΠΑ, η χρηματοδότηση της "Ανώνυμης Εταιρείας Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων" ΑΕΔιΠΑ, που αποτελεί την εταιρεία διαχείρισης όσων περιφερειακών αεροδρομίων δεν ιδιωτικοποιηθούν, θα προέλθει από ειδικό τέλος των χρηστών των αερολιμένων και από μέρος των εσόδων της ΥΠΑ που θα προκύψουν από τα ιδιωτικοποιημένα αεροδρόμια καθώς και από τους διακινούμενους από αυτά επιβάτες τους. Ταυτόχρονα μέρος των εσόδων των ιδιωτικοποιημένων αεροδρομίων θα χρηματοδοτεί τα προγράμματα παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές), που μέχρι σήμερα καλύπτονταν από το Λογαριασμό του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ).


Επί πλέον όμως και επειδή βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση, αποτελεί η αδυναμία χρηματοδότησης αναγκαίων έργων εκσυγχρονισμού των αεροδρομίων από το δημόσιο, θέτουμε προς την κυβέρνηση τα παρακάτω ερωτήματα:


1. Πόσα και ποιά κονδύλια κατευθύνθηκαν στα συγκεκριμένα αεροδρόμια και μόνο από τις εισπράξεις των τελών των εξυπηρετούμενων σε αυτά πτήσεων;


2. Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το συμβατικό αντάλλαγμα από τις ιδιωτικοποιήσεις θα είναι αρχικά εφάπαξ τίμημα και στη συνέχεια ετήσιες πληρωμές, αναλόγως κερδών ή εσόδων. Με δεδομένο αυτό, καθώς και τα προαναφερόμενα ζητήματα, πως θα διασφαλιστεί ότι οι υποψήφιοι επενδυτές θα πληρώνουν ετησίως στο Ελληνικό Δημόσιο τις δόσεις που προβλέπονται από τη σύμβαση που θα υπογράψουν, αφού επικαλούμενοι οικονομικές ζημιές και κάθε είδους λογιστικά τεχνάσματα, θα εμφανίζουν τα αεροδρόμια ζημιογόνα, έτσι ώστε να απαλλαγούν από την κανονική καταβολή των χρημάτων;


3. Ποιός θα πληρώσει το μάρμαρο της μείωσης της επιβατικής τουριστικής κίνησης, όταν τα στατιστικά στοιχεία, καταγράφουν ότι η είσοδος προς τη χώρα μας αλλά και η εσωτερική μεταφορά, εξυπηρετείται κατά 67 % από τις αεροπορικές μετακινήσεις;








Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video