ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Έστω και με πόνο ψυχής ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μέσω άγονων γραμμών ΜΠΑΙΝΟΥΝ Ιδιώτες στα μικρά αεροδρόμια

Την ανάγκη αναμόρφωσης του χάρτη των επιδοτούμενων δρομολογίων επικαλείται το υπουργείο Υποδομών για να προωθήσει δραστικές αλλαγές στον τρόπο ανάθεσής τους στους αερομεταφορείς. Εχοντας ήδη προκαλέσει σημαντική αναστάτωση από την παράταση, χωρίς διενέργεια διαγωνισμού, του υφιστάμενου καθεστώτος άγονων δρομολογίων για έξι μήνες, ο υπουργός Χρ. Σπίρτζης προγραμματίζει νέες τροποποιήσεις στον τρόπο ανάληψης του δικαιώματος των σχετικών επιδοτήσεων από τις εταιρείες.Παραβλέποντας το γεγονός ότι η
διαδικασία της παροχής υπηρεσίας δημοσίου συμφέροντος (άγονα δρομολόγια) διέπεται από ευρωπαϊκούς κανονισμούς, επιχειρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να «φορτώσει» στις αεροπορικές εταιρείες –που θα κερδίσουν μέσω διαγωνισμού τα άγονα δρομολόγια– ορισμένα από τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν βρίσκονται στα 14 ιδιωτικοποιημένα. Παρά το γεγονός ότι ο υπουργός δήλωνε ότι υπέγραψε
με πόνο ψυχής τη σύμβαση για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport, «βλέπει» την έμμεση είσοδο ιδιωτών στη συντήρηση και των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων. Την ίδια στιγμή, παρά το γεγονός ότι έχει προαναγγείλει εδώ και μήνες την πρόθεσή του να αναμορφώσει το σύστημα των επιδοτούμενων δρομολογίων, θέτοντας εκτός ορισμένα, το υπ. Υποδομών δεν προχώρησε εγκαίρως στην προκήρυξη του νέου διαγωνισμού. Σημειώνεται ότι η ισχύς των συμβάσεων για την εκτέλεση των εν λόγω δρομολογίων (ανατέθηκαν το 2012) έληξε πριν από τρεις ημέρες.
Με απόφαση όμως του αρμόδιου υπουργού εγκρίθηκε η «διαδικασία διαπραγμάτευσης και η πρόσκληση υποβολής προσφορών για την ανάδειξη αναδόχου/ων για την εκμετάλλευση των 26 άγονων αεροπορικών γραμμών» για τέσσερις μήνες, από 1ης Απριλίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2016. Κύκλοι της αεροπορικής αγοράς εκφράζουν, από την πρώτη στιγμή, αμφιβολίες για την αξιοπιστία της διαδικασίας υπό την οποία δόθηκε η παράταση, καθώς δεν επιβεβαιώνεται η σύμφωνη γνώμη της Ε.Ε. στην ανάθεση των επιδοτούμενων δρομολογίων χωρίς διαγωνισμό.
Ο προϋπολογισμός της επιδότησης ανήλθε στα 148 εκατ. και η Olympic Air (ανήκε το 2012 στον όμιλο της MIG) είχε αναλάβει τα εξής δρομολόγια (Αθήνα - Αστυπάλαια, Ικαρία, Λέρος, Μήλος, Κύθηρα, Νάξος, Πάρος, Κάρπαθος, Σκιάθος, Κάλυμνος και Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία, Ρόδος - Κως - Λέρος - Κάλυμνος - Αστυπάλαια, Ρόδος - Καστελλόριζο) αντί 109 εκατ. ευρώ, ενώ η Aegean μόλις ένα (Αθήνα - Σκύρος) έναντι 3,2 εκατ. Η Astra είχε αναλάβει πέντε (Αθήνα - Σητεία 3,7 εκατ. και Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα 5,4 εκατ., Θεσσαλονίκη προς Χίο, Καλαμάτα και Σάμο) αντί 9,2 εκατ. (εκ των οποίων τα τρία τελευταία χωρίς επιδότηση) και η Sky Express πέντε δρομολόγια έναντι 35,4 εκατ. ευρώ.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video