ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Νίκος Μαϊτός επικεφαλής της "Νησιωτικής Πολιτείας" προς Δημοτική Αρχή : Δώστε ξεκάθαρες απαντήσεις και αφήστε τις ποιητικές αναζητήσεις


Επανέρχεται με νέα ( προηγούμενη ανακοίνωση Μαιτου ) ανακοίνωση-απάντηση του στο θέμα της ναυαγοσωστικής κάλυψης της Νάξου ο επικεφαλής της "Νησιωτικής Πολιτείας" Νίκος Μαϊτός στα όσα ισχυρίστηκε σε  ανακοίνωση της η Δημοτική Αρχή, αλλά και στα όσα δήλωσε να Ναξιακή Ιστοσελίδα ο διευθυντής της εταιρίας που ανέλαβε την εργολαβία του έργου. Και  μεταξύ άλλων ρωτά πώς οι 10 ναυαγοσώστες έγιναν 13, πώς προκύπτουν οι μισθοί των ναυαγοσωστών και γιατί εν τέλει ο δήμος δεν επέλεξε να κάνει προσλήψεις εξοικονομώντας χρήματα...  και θέτει σειρά ερωτημάτων στη δημοτική αρχή -τα οποία δεν απαντήθηκαν, όπως σημειώνει- ζητώντας ξεκάθαρες απαντήσεις και όχι υπεκφυγές. 
Η πλήρης ανακοίνωση του Νίκου Μαϊτού: 


«Όσα  δεν  φτάνει  η  αλεπού...»
Το  είχαμε  ξαναπεί: «Κρείττον του λαλείν, το σιγάν»  (καλύτερα να σωπαίνει κανείς από το να μιλάει).       
Δεν μας  άκουσε  και  τότε και τώρα η Δημοτική Αρχή και εκτίθεται ανεπανόρθωτα. Με αδιάφορα ευφυολογήματα και ποιητικές αναζητήσεις προσπαθεί να ξεπεράσει με  αλχημείες τα πραγματικά δεδομένα της ανακοίνωσης μας για τους ναυαγοσώστες.  Δώστε λοιπόν απαντήσεις ξεκάθαρες στον κόσμο στην ουσία των ερωτημάτων μας και αφήστε τις υπεκφυγές :
Γιατί προβλέπονται 10 ναυαγοσώστες στη μελέτη που συντάξατε (ή αντιγράψατε απ΄τη Μύκονο) και στη συνέχεια γίνονται 13; Μήπως απλώς για να κατέβει ο μέσος όρος  μισθοδοσίας τους από 1.950,00 σε 1.500,00 ευρώ;
Πώς προκύπτει μισθός συν εργοδοτικές εισφορές 1.950,00 ευρώ ανά ναυαγοσώστη όπως τον προβλέπετε στη μελέτη σας;
Γιατί  αποκρύβετε το γεγονός ότι εάν εσείς κάνατε τις προσλήψεις των ναυαγοσωστών με προκήρυξη, και όχι μέσω εργολαβίας, ο Δήμος θα είχε όφελος, με βάση τη δική σας μελέτη τουλάχιστον 15.697,50 ευρώ  ΦΠΑ;
Γιατί δεν προσθέτετε στο κόστος των δαπανών προσωπικού και το ποσόν που αναλογεί από την πρόβλεψη σας στον ενδεικτικό προϋπολογισμό της μελέτης σας (σελ 3 α/α 8) το κόστος οργάνωσης, παρακολούθησης εργασιών κ.λπ.;  Μήπως για να μην αυξηθεί το προβλεπόμενο ποσόν των 68.250,00 ευρώ και μεγαλώσει μαζί με το ΦΠΑ ακόμα  κι άλλο το μέσο κόστος μισθοδοσίας ανά ναυαγοσώστη;
Πως θα καταναλωθούν 5.000,00 ευρώ για καύσιμα από τα σκάφη των ναυαγοσωστών που προβλέπετε στη μελέτη σας (προφανώς εάν και όταν αυτά χρειαστεί να  χρησιμοποιηθούν);  Υπολογίσατε ότι για να καταναλωθεί αυτό ποσόν π.χ. από ένα μέσου κυβισμού αυτοκίνητο θα πρέπει να διανύσει πάνω από 40.000 χιλιόμετρα ή  21.000 μίλια (δηλαδή 220 φορές η διαδρομή Νάξος  - Πειραιάς); 
Από που αντλήθηκαν οι  «τρέχουσες κατ΄αποκοπή τιμές» που επικαλείσθε στη μελέτη σας;  Πώς π.χ. η ανανέωση του φαρμακευτικού εξοπλισμού κοστίζει σε σας για 8  θέσεις 4.000,00 ευρώ, τη στιγμή που π.χ. στο Δήμο Παγγαίου που κάνει ο ίδιος την προμήθεια (όπως ορίζουν οι σχετικές διατάξεις) κοστίζει για 7 θέσεις 1.330,00 ευρώ; (αριθ.  Σύμβασης  16SYMV004501913 2016-06-01)
Πόσο ακριβώς είναι το κόστος της περιβόητης αστικής ευθύνης, αφού στη μελέτη σας επιμελώς το κρύβετε συναθροίζοντας το με άλλα, άσχετα κονδύλια;
Ποιο είναι το εργολαβικό όφελος και γιατί δεν αναφέρεται ρητά στη μελέτη; Τι κερδίζει δηλαδή ο εργολάβος από το συγκεκριμένο έργο; Εκτός κι αν μας πείσετε πως δεν υπάρχει τέτοιο. Ικανοί είστε.
Πόσα πρόστιμα έχει πληρώσει στο παρελθόν και για ποιες αιτίες ο Δήμος Νάξου και ΜΚ και έχει το θράσος και την αγένεια να απειλεί το Δήμο Πάρου και τους Δήμους των άλλων νησιών με  «πιθανά» πρόστιμα επειδή δεν επιλέγουν τη δική του πολιτική στο θέμα της ναυαγοσωστικής κάλυψης;  Υπενθυμίζουμε απλά ότι ο Δήμαρχος Πάρου πριν  μερικές μέρες εγκαινίασε το νέο αεροδρόμιο του νησιού του και σε σύντομο χρόνο θα το δει να λειτουργεί, όταν ο δικός μας Δήμος ψάχνει ακόμα πότε θα ολοκληρώσει τις ...περιβαλλοντολογικές μελέτες για το δικό  του.
Αυτά τα ολίγα ερωτήματα προς τον παρόν, από «αδαείς» οικονομολόγους, που όμως περιμένουν σαφείς απαντήσεις και όχι πρακτικές του «στρίβειν διά της  ποιήσεως». 
Διευκρινίζεται ότι τα ερωτήματα του  παρόντος  Δελτίου  Τύπου απευθύνεται προς τη Δημοτική μας Αρχή και όχι προς την αναλαμβάνουσα την εργολαβία επιχείρηση, η  οποία δεν καταλαβαίνουμε για πιο λόγο και με ποια αρμοδιότητα ανέλαβε να απαντήσει (μέσα από γνωστή ιστοσελίδα) σε ερωτήματα που αφορούν τη μελέτη και τη  διακήρυξη του Δήμου. Εσείς κύριοι απλά βρήκατε μια συμφέρουσα προφανώς για την επιχείρηση σας διακήρυξη διαγωνισμού,  λάβατε μέρος σ΄ αυτόν και επιλεγήκατε  χωρίς ανταγωνιστή και με 0% έκπτωση. Προς τι λοιπόν η επικοινωνιακή εμπλοκή σας; Προς τι η υπεράσπιση μιας μελέτης που στη σύνταξη της νομικά δεν  έχετε συμμετοχή;

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video