Πηγή
130 άτομα στο δείπνο Παυλόπουλου με Ομπάμα -Δείτε όλα τα ονόματα
Το δείπνο που θα παραθέσει αύριο στις 19:30 ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος προς τιμή του προέδρου των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα στο προεδρικό μέγαρο θα είναι πολυπληθές.Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr στο τραπέζι θα παρακαθήσουν 130 άτομα, εκ των οποίων οι 40-50 θα είναι μέλη της αμερικανικής αποστολής και οι υπόλοιποι Ελληνες.Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, εκτός του Προέδρου 
Πηγή
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου