Πηγή
Ράντζα στο Παίδων με βρέφη ημερών! Διέλυσαν τα νοσοκομεία κι ο Πολάκης παίζει στο facebook!
Ο θλιβερός αμοραλιστής υπουργός Πολάκης, καλά θα κάνει να σταματήσει ν’ ασχολείται με το fb και να αποχωρήσει από την κυβερνητική ομάδα των κυνηγών κεφαλών γιατί – αν το θυμάται – πληρώνεται από το κράτος για να ασκεί τα καθήκοντα του αναπληρωτή υπουργού Υγείας…. Κι έχει κάτι σοβαρά προβλήματα να λύσει!Γράφει η Αλίκη ΧατζήΚαταρχήν να κάνει μία βόλτα από το Παίδων Αγλαΐα Κυριακού. Αν είναι και 
Πηγή
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου