ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

H τοποθέτηση του Ν. Μανιου στην ημερίδα για την Ακτοπλοΐα




Στην ημερίδα που έγινε στην Νάξο με θέμα «Η Ακτοπλοΐα ως πυλώνας ανάπτυξης της οικονομίας των νησιών των Κυκλάδων καλέστηκε ο Νίκος Μανιός να κάνει ένα χαιρετισμό και να τονίσει κάποια σημεία που έχουν πολιτικό ενδιαφέρον και μπορούν να δώσουν λύσεις στο κρίσιμο πρόβλημα που λέγεται ακτοπλοϊκές γραμμές στην Ελλάδα.

Στην Ελλάδα, ανέφερε, η μέχρι τώρα πολιτική εφαρμογή στην ακτοπλοΐα ήταν να ονομάζονται κάποιες ακτοπλοϊκές γραμμές εθνικού συμφέροντος και όπου η αγορά δεν κέρδιζε, το κράτος ερχόταν και χρηματοδοτούσε τις εταιρείες που εξυπηρετούσαν τις γραμμές αυτές. Έτσι δημιουργήθηκε ένα σύστημα όπου αναπτύχθηκαν πελατειακές σχέσεις μεταξύ κράτους πολιτικής και επιχειρηματιών. Δηλαδή οι ελληνικές κυβερνήσεις διαμόρφωσαν κανόνες αγοράς που ενώ το κράτος πλήρωνε, οι εταιρείες όποτε ήθελαν άφηναν τις υποχρεώσεις τους στη μέση.

Επίσης τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη για εφέτος να κινείται με συμβάσεις της περασμένης κυβέρνησης, ενώ αν υπολογιστούν τα ποσά επιχορηγήσεων σε βάθος πενταετίας, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν εταιρείες με καινούργια καράβια -μικρότερα βέβαια- αλλά με την λογική ότι εκτός από το κέρδος θα ανταποκρίνονται και στον κοινωνικό τους ρόλο για την μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων. Αναφέρθηκε επίσης στην οικονομική κατάσταση που υπάρχει μεταξύ τραπεζών και εταιρειών, λέγοντας ότι οι εταιρείες έχουν δανειστεί από τις τράπεζες ποσά μεγαλύτερα από το κόστος των καραβιών τους, με αποτέλεσμα να προσφέρουν ακριβές, σπασμωδικές και αποσπασματικές συγκοινωνίες.

Είναι, περιέγραψε, σαν ένα νευρικό και κυκλοφορικό σύστημα ενός ανθρώπου που δεν επικοινωνεί με όλα τα μέρη του σώματος.

Τέλος, είπε ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από την αρχή που ανέλαβε, επεξεργάζεται έναν εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό όπου όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτή την διαδικασία θα έχουν λόγο, θα έχουν θέση και δουλειά να κάνουν μέσα σε ένα σχεδιασμένο πλαίσιο. Διαφορετικά, θα οδηγηθούμε σε μία μεγαλύτερη αναρχία στο χώρο των ενδονησιωτικών θαλάσσιων συγκοινωνιών από ότι είναι μέχρι σήμερα.

Πρέπει το δόγμα “σεβασμός στην αγορά” να συνοδεύεται και από τον σεβασμό της αγοράς στην κοινωνία. Σεβασμός λοιπόν στην ναυσιπλοΐα αλλά και η ναυσιπλοΐα σεβασμό στο λειτούργημα που κάνει.

Αν ενταχθούν όλα στην λογική του κέρδους θα έχουμε αποτύχει.

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Νότιο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video