Πηγή
ΝΔ κατηγορεί για "κιτρινισμό" εβδομαδιαία εφημερίδα
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Documento», εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: «Η εφημερίδα “Documento” φροντίζει από το πρώτο κιόλας φύλλο της, να εμφανίσει υπόγειες διασυνδέσεις και μεθόδους παρακρατικών λογικών.Παρακολουθήσεις, κασέτες, υποκλοπές, ψέματα, διαστρέβλωση της πραγματικότητας, σε μια νέα κυριακάτικη εφημερίδα, που κατάφερε να 
Πηγή
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου