Πηγή
Απίστευτο:Οι γιατροί στο νοσοκομείο Σαντορίνης πήγαν στον εισαγγελέα: Οι ασθενείς κινδυνεύουν!
Σύμφωνα με το υπόμνημα προς τον Εισαγγελέα, που παραδόθηκε την περασμένη Τρίτη, οι γιατροί επισημαίνουν τον κίνδυνο το πρόγραμμα των εφημεριών να καταστεί ανεφάρμοστο ακόμη και για τον τρέχοντα μήνα – Μάρτιο- και αναφέρουν πως οι ελλείψεις τους αναγκάζουν να καταρτίζουν πρόγραμμα εφημεριών ανά δέκα ημέρες και όχι σε μηνιαία βάση. Καλούν την εισαγγελική αρχή να αποφασίσει εάν το νοσοκομείο τις 
Πηγή
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου